Helt stuck i Bedrow's bok. Again

Resten av denna eftermiddag har bara varit positiv. Jonas ringde och det kändes hur bra som helst att prata med honom. Han är hur underbart fin som helst, jag är så tacksam.
Mara min syster har varit här och vi har skrattat mycket. Tillsammans har vi planerat lite skoj inför Bestefars fest. Ja, vi ska ha en fest med honom, hela släkten på Lördag. För hans skull. För tänk om han försvinner. In i att inte orka mer.
Maria producerar min fantasi väldigt bra. Hon ligger på min säng och messar just nu, i natt ska hon sova på mitt golv. Imorgon när jag vaknar kommer hon vara här och jag längtar redan :)

Det visade sig vara en dålig idé att låna en ny bok på bibblan...nu är jag näst intill rastlös varje stund jag inte läser i den. Fastnar så himla lätt i böcker. Måste läsa, läsa, läsa, läsa! Föra historien framåt, framåt, frmåt. Japp, that's why inga läxor blivit gjorda ikväll dårå...men hallå, att läsa är ju jätteutvecklande för hjärnan?

G'natt folkens // all yours - Victoria

 
Bilder som gör mig glad - från pannkakspiknicken <3


Kommentarer
Postat av: Torjo

Gleder meg til å se og høre dere. Dere er alltid fulle av så masse bra å dele. Selv framfor en sånn vanskelig tid som det er med bestefar og sykdom. Godnatt!

2009-11-03 @ 23:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0