Lover and out

Igår var den roligaste gången jag dansat i mitt liv. Det var helt magisk energi. Jag njöt varje sekund. Jag älskar att vara på scen och bara skjuta ut glädje till publiken, pumpa glädje. Jag pulserade av lycka, det var så underbart. Och jag gjorde det för Jesus, för att tacka honom. Jag ärade min frälsare, min bästa vän, genom min dans. It can't be more wonderful!

Pannkakor idag vid Lillsjöen. En go avslutning på lovet må jag säga. Jonas, Josef, Anders, Elisabeth och jag med fin utsikt över sjön och goda pannkakor i munnen. Bara härligt :) Drog när mörkret hade fallit hem till Jonas för att titta på film. Precis när det spännande börja och jag börja fatta vad den handla om börja den hacka. Den hacka så hårt att vi gav upp. (Just nu laggar Spotify och jag bliiiir sjuuuuuuuukt frustrerad.) Så vi ska hyra den någon gång, måste ju se klart om man väl börjat!
Varit en mysig idag iallfall, som hos Jonas avslutades med diverse brottnings och boxningsmatcher. Hans lillebror är helt vild - och gullig :) hihi


Värt att tillägga är hur mycket jag älskar att cykla. Speciellt på kvällen. Det är en sån frihetskänsla att känna den friska luften, susa ner för backen så att håret flyger, trampa sig fram i mörkret utan att se någonting. Vad skulle jag ha gjort utan min cykel?

 
 

 

Den här datorn kan gå och lägga sig! har tagit över en halvtimme att lägga upp fem bilder och har många fler jag önskar att lägga upp. Men jaja, nu får ni lite stämning från dagen iallafall...Nu ska jag gå till köket. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0