Att förstå

Vi hade det väldigt fint du och jag idag. Det är det jag minns och det var det av den här dagen som var bra. När du kom hit. För du är alltid så kärlekfull mot mig och även om det kändes lite jobbigt för oss båda sen, så är det de härliga stunderna du och jag hade idag som jag minns. Och de minns jag med glädje, de kommer jag tänka på och minnas imorgon när det blir jobbigt att vara i skolan.
Min önskan är att vi ska utvecklas. Att vårat förhållande ska utvecklas, nej det får aldrig stanna. Det skaver när det stannar. Därför skall jag jobba med mig själv och jag ska våga och orka och jag ska vara mer kreativ. När mensen är över ska jag ta tag i mig själv igen. Det finns mycket jag behöver ta tag i. Jag börjar falla samman lite, tappa greppet. Jag ska koppla bättre ihop med repet och åter igen ska jag klättra uppåt. Glider ner gör alla ibland. Det gäller bara att greppa tag igen och hålla fast ännu hårdare. Sedan är uppklättringen hård, men den blir lättare om du klättrar bredvid mig.

Godnatt och sov jättegott

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0