inför ett läger

Sitter med Elvis Presley i hörlurarna och är allmänt nöjd med mig själv. För att jag gjort klart hemprovet? Nej, självklart inte, komemr aldrig bli klar med den skiten. Jag är så nöjd för jag har packat klart inför lägret :) Det är väl bra? Ja, kom igen! Jag tycker det är viktigare än att svara på vad olika aktörers handlande i deras olika historiska situationer fick för konsekvenser under förintelsen. Vad tycker du?

Jag insåg medan jag packade att det här blir mitt första läger utan Florian och Elisabeth på tre år. Nej, dumbollarna tänker inte följa med på lägret :( Vem ska jag nu fråga om att få låna schampoo eller om allt annat jag glömt ta med mig? vem ska jag smyga upp och busa tillsammans med på natten? Vem ska sitta och sjunga överdrivet högljudda matsånger med mig till andra lägerdeltageras förtret? Vem ska få mig att skratta tills jag inte kan andas de gånger jag känner att jag längtar hem till mamma? Well, the answer my friend is blowing in the wind, the answer is blowing in the wind. Kanske jag klarar mig utan mina bundisar på läger, kanske gör jag det inte.




Haha, ett annat lägerminne började ljust ljuda i högtalarna. "If you're looking for trouble DODODOTOTO you came to the right place DODODOTOTO if you're looking for trouble DODODOTOTO just look right into my face" HAHAHAHAH! "I'm a COW" DODODOTOTO
Aaaaaaaah, ingen som fattar det där förutom Tina och Elisabeth. Men det räcker. OJOJ, Tina fattar fortfarande inte hur du kunde radera den filmen ><) Aaah, Hjälmagården i mitt hjärta <3

Mamma bör snart komma hem och då ska hon få uppdraget att försöka få mig att skriva svaret på trean. Kommer hon lyckas? Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Marielle

Det är så att min bästa vän skulle ha fyllt 18 år idag, men hon finns inte mer... Skulle du tillsammans med många andra vilja hedra henne genom att ge henne ett grattis? Skulle vara evigt tacksam om du ville det! Kram

2009-05-22 @ 20:58:59
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Tina

Haaahaaahaaaahaaaa

förlåt:)

Välkommen hem nu då.

pusspuss

2009-05-24 @ 16:47:29
URL: http://howiroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0