Återfall

När man är stressad - känner mycket krav från sig själv och omgivningen, när man går igenom jobbiga tider och beslut, när man ibland har så roligt att man inte hinner sova, när det är vår ute och temperaturen skiftar från iskallt till gassande solsken, då, då blir man lätt förkyld. Fattar inte hur jag stod ut denna läskiga morgon. Skakade av köld och svettades som en gris samtidigt. Huvudet dunkade som aldrig förut och varje gång jag hosta kändes det som om hjärtat + alla inälvor skulle rinna ut i floder från min mun. 


Ipren - jag är dig evigt tacksam! Du räddade min dag!

Pappa och jag åkte till doktorn vid tio för att se om det var någon bakterie, men nejdå, ett vanligt äckelvirus som går över om några veckor... Ja, så här sitter jag. Men jag ser det positivt, nu får jag iallafall en chans att vila en stund. Med Jesus, Ipren, mamma och gitarren klarar jag att vara sjuk ett tag.

"We share the same soul, oh, oh, oh, oh" sjunger Jack Johnson ut från mina kära högtalare. Ibland undrar jag om jag och mina vänner faktiskt gör det. Låten är grym förresten, Jack Johnson är riktigt mysig. Kolla upp - Angel Jack Johnson

Vet ni vem som är ännu mysigare än Jack? The Mraz of course!! Fick värsta återfallet när jag var hos Charlotte. Vi kollade på massa filmer på youtube med honom. Makalös! Man blir alldeles bubblig i hela kroppen, det är ju så otroligt vackert alltihop. Rösten, gitarren, ansiktet, showandet, rösten igen, hans coola latinokompanjon, melodierna, kärleken Mraz har till musiken. Det tar över hela mig. Han är unik <3



Strunta i att han svär, han menar inget med det. Han behöver bli frälst, och det har jag tänkt att han ska bli :) Lille vännen
Det här klippet äf bäst från typ tre minuter och framåt. Då är det grymt, så ge inte upp i början då det är sådär halvbra jämfört med hur bra han egentligen är.


Jaa, det här klippet har jag lagt upp förut...men man kan inte få för mycket av det goda? :D Det är verkligen fint. Snälla titta, det är en njutning! Det är såhär, live, som han är bästbästbäst. På skivorna är det sådär. Knappt bra faktiskt. Men kolla bara på honom live här, kolla känslan liksom! Ouff

Önskar att det var lite mörkare i mitt rum så man kunde gå och lägga sig nu. Men jag ska nog läsa min bok, den där deprimerande. Läser bara för att komma till det lyckliga, måste ta mig igenom den deprimerande delen. Blä

Bli inte sjuka, bli inte det! Och om ni blir det, kolla på Jason Mraz :)

Smittsamma kramar! <3

I wish I could be everything. Could be what you are longing for. I wish I was able to love trough all problems. I wish I was a stronger girl, because you'll never know much I actually care. I am so sorry I can't be what you and I wish for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0