Normal temperatur

Jag vaknade utan feber och ont i huvudet! Wihiii, happy  :D Alltså kan jag med hela hjärtat säga: GODMORGON! I morse kände jag mig så otroligt positiv att jag till och med orkade leka med våra två inneboende barn. Jag märkte att dom ju faktiskt är riktigt gulliga, inte alls jobbiga. En glädjande upptäckt.

Nu har de gått till dagis, så jag är ensam igen. Mamma kommer hem först ikväll och jag borde äta frukost. Visst är det svårt att äta själv? Inte min stil för fem öre. Någon som vill komma över och äta frukost med mig? hehe...Om ingen orkar så kan cd-spelaren eller TV:n funka som okej sällskap också.

Idag har jag alltså ännu en dag här hemma, utan skola runtomkring mig. Jag tänker inte sitta bort hela dagen, är ju faktiskt ganska pigg nu. Så jag ska:

1. Vika kläder (lovade mamma igår)
2. Damma och dammsuga mitt rum (råttorna börjar få övertaget längs väggarna)
3. Skriva klart frågan om hur nazismen kunde växa sig så stark i Tyskland
4. Brodera klart motivet av "Adams skapelse" på min klänning
5. Göra ny header till bloggen
6. Lägga upp bilder på facebook
7. Spela gitarr, såklaaaaart :)
8. Fundera på vem jag egentligen är
9. Kolla upp lite sköna låtar på youtube (hittar jag något riktigt bra lägger jag upp det här)
10. Hitta på en tionde syssla bara för att det ska bli jämnt

Nu får vi se hur mycket av åvanstående jag hinner. Det är nog bäst att jag sätter igång nu...

Kramar!!!

There is so much darkness in this world, hunting and destroying so many beautiful people. I wanted to be you're personal light but I messed it up. Someday we will find ourselves. That day so much has changed. Don't let the darkness destroy you, you're worth so much more. Don't let me destroy you, I'm just a weak human, or should we call me a weak swine? Never put the blame on yourself, you never did anything wrong. In my heart, you're still my friend and I still see you as the wonderful person I got to know. Never forget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0