Jensen bildspecial

Jag har spenderat kvällen med att titta igenom en massa biler från pappas kamera. Otroligt fina! De två bilderna i föregående inlägg är två exempel. Jag upptäckte när jag tittade igenom bilderna hur otoligt vacker familj och släkt jag har. Är det att skryta att säga så? Nej, det är det väl inte. Se själv, de är vackra och jag älskar dem! Det är väl inte fel att tycka att ens familj är vacker?

 
Snygg bror med vacker fru

 
Otroligt fina Maria

 
Jensens vackra flickor


Har jag inte världens sötaste storebror?


Och världens sötaste kusin?


Så vacker mamma!


Vår glädjespridande farbror


Så fin bror!


Vacker kusin


Mycket fin farbror


Vackraste Emmikusin


Pappa med sina varcka, rena drag och blåa ögon


Oerhört vackra Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0