En vanlig sjukmorgon

Hur flyttar man ett inlägg från en katogeri till en annan? Har faktiskt skapat en ny kategori. En där jag tänkte att alla mina fina inlägg med bibelord ska ligga. Men hur flyttar man dom? Inte proffs på det här med bloggishing.

Åh, nu blev jag glad! Jason mraz började just sjunga i mina högtalare. "It takes some cold to know the sun" sjunger han med sina änglastämma. Älska!



fotograf: pappa modell: Serkses  varför: utfyllnadsbild


Idag måste jag skriva svar på alla frågor i historia om förintelsen och nazityskland. Det ska lämnas in imorgon och jag har inte börjat...febern har tankeförlmat mig. Och handlingsförlamat. Blähf! Men idag har jag ingen feber. Så jag borde
kunna skriva nåt bra. Jag måste skriva nåt bra. Annars får jag IG i historia, fast jag egentligen har MVG. Får inte hända.

För allas information pratar jag med Florian. Han berättar om en golfleksak för barn...tragiskt!

Nu la han på. Florian ska äta nu. Nu vet alla det. Wow. jag har verkligen ingenting att skriva om idag -.- tragiskt det också.
Så...idag ska jag alltså skriva om Hitler och spela gitarr. Och nu kome ensamhetskänsaln över mig igen, tung och hopplös. Mamma, kom hem snart!! Nej förresten gör inte det, jag måste ha börjat med historian innan du kommer...japp, förintelsen, here I come!!

pluffhej

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tror det var på Pells fest som du smittade mej. Eller så är det någon annan, så var inte lessen, kommer inte vara sjuk för evigt:P



Men att; jag tror att du ändrar kategori då du skriver ett inlägg. Det står "kategori" nästan längst ner. Gissning. Kramkram

2009-05-18 @ 14:30:53
URL: http://howiroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0