Tråkig, trött och negativ...beware!

Att vara sjuk är tråkigt. Och då menar jag extremt tråkigt. Jag kan känna hur tristessen bit för bit håller på att gnaga sönder mig inifrån. Snart finns bara en tråkig hög med smulor kvar liksom. Snyft. Hon var ju så ung! Stackars föräldrar.
Nejdå, jag såg ju faktiskt solen idag. Kände den till och med. Jag fick sitta ute en stund och njuta av värmen, ljuset och stillheten. Då vaknade själen ett kort ögonblick för att sedan återgå till sin mörka tristessdvala.

Vad deprimerande jag låter...hum, jag behöver nog sova lite. Imorgon ser jag säkert allt med mer uppskattande ögon. Idag har jag varit läskigt negativ till allting. Inte bra, inte bra. Så härmed säger jag:
Godnatt alla norrmän, grattis och tjolahopp.


Gyllene, sömninga ögon - och ett hår fult och kort
Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0