Själen uttryckt i ett worddokument

När jag skriver känner jag mig hel. Det är mig, att skriva tillhör min personlighet. Ikväll har jag skrivit så att tangentbordet slitits ner till sin halva storlek...nästan iallafall. och jag känner mig hundra gånger lättare inombords. Nu har jag skrivit ner mina uppenbarelser, "visioner" jag fått. De som gjort att jag förstått allting och mig själv på ett nytt sätt. Nu förstår jag allt ännu bättre, nu när jag har det i en sammanhängande text framför mig. En text rakt från hjärtat. Några av er kanske kommer att få läsa den. Ni som vill förstå mig. Jag tänker en gång skriva en hel bok utifrån det jag skrivit ikväll. Det är åtmistonde min dröm. Drömmar är bra.

jag måste sova...det jag ville säga var bara att...jag mår bra av att skriva. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0