SEIERN ER VÅR!!! NORGE I RÖTT VITT OG BLÅTT! <3<3<3<3



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!AAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAA HAAHAHHHHHHHHHH ÄR SÅ BRUTALT LYCKLIG!!! JAG SKA GIFTA MIG MED NORGE OCH ALEXANDER RYBAK OCH HANS LÅT!! NORGE ÄR BÄST, FÖR ALLTID BÄST!!!!

SEIERN ER VÅR, SEIERN ER VÅR! VI HAR VUNNET, SEIERN ER VÅR!



Han utklassade allt annat som någonsin funnits i melodifestivalväg så himla hårt! Han tog historiska poängrekord. Han fick poäng från varje land och 16 tolver. 387 poäng samlade han ihop. Han är makalös. Han är unik. Han är det sötaste som finns. Han är norsk. Han är det charmigaste jag sett. Låten är den bästa melodifestivallåt jag någonsin hört. Helt fabulous! Jag älskar den! Jag älskar hela framträdandet! Han är så grym med sin fiol! Det här är fantastiskt. Alex har skrivit historia ikväll. Mitt fosterland har skrivit historia. Jag känenr mig så glad och bubblig. Skulle kunna kollat på hans framträdande hundra gånger om. Mitt hjärta sjunger!
Länge leve Norge!!!!!!!!!!!!!!!

 

Han kommer till Allsång på Skansen i sommar. Alexander Rybak kommer till allsång på skansen! Gissa vem som tänker tälta där från kvällen innan??!!  Jag längtar, jag läääängtar! Tänk att se det live! WOOOOOW!!!!!!!!!


 

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, grattis. Visste väl att du skulle skriva sönder din blogg. Men att; finland skrev historia då Lordi vann, helt klart. Nu var det lilla Norges tur och vi lämnade prispallen för er och hamnade istället sist haha. Länge leve Norge (men finland lever längst). Grattis på nationaldagen (?) :) Kempegött! pusspuss krya på dä'

2009-05-17 @ 01:17:27
URL: http://howiroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0