...men ej skiljas från vännen min, utan att fälla tårar

Andrea, Eleonore, Cornelia, Monica, Sophie och David. Jag saknar er. Det har betytt allt för oss att ni varit här. Tack, än en gång. Jag hoppas med allt jag är att vi kommer ses igen. Ett är i alla fall säkert, vi kommer ses i himlen. En glädjens dag. Då ska glädjen bryta fram, när vi alla är tillsammans, och vi sjunger nya sånger, hemma hos vår far.

Gud är en god Gud. Att skicka teamet från Jesus revolution till vår ungdomsgård var verkligen kärleksfullt gjort av honom. Jag är såååå tacksam! Och de som nu blivit planterat i mig, i oss, kommer fortsätta växa. Gud kommer vattna. Jag får bara vila i honom.

Jag kom in på musikal på St. Eriks. Nu är bara frågan vad jag ska välja :S Mina drömmar har storligen växt under veckan med Jesus revolution om att spela teater på gator och torg. Jag älskar att agera. Varje fiber av min kropp njuter. Men att sjung är också berfriande. Dans är härligt det med, om man får dansa som man vill utan att behöva koncentrera sig. Vore ju bra att lära sig alla tre momenten bra, alla tre är bra sätt att evangilisera på. Fast det vore kul att lära sig teater suuuuperbra, så bra så man nästan är proffsig...jag vet inte hur jag ska göra. Får se, får se. Gud kommer vara med mig, vart jag än hamnar i alla fall.

Nu är det dags för mig att avsluta detta skrivande. Vet knappt vad jag skrivit om. Men tack, tack kära blogg att du hjälper mig att skirva av mig då och då. Även om det ibland blir ointressant för mina läsare. Att skriva sätter perspektiv på livet. Tack.

Kramkram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0