Yezz

Jonas och jag blev tillsammans sista kvällen på klassresan. Jag har inte skrivit om det då jag velat berätta det personligt för vissa och för att jag inte haft tillgång till några bilder att lägga upp. Men nu äntligen kan jag berätta det. Imorgon har han och jag varit tillsammans tre veckor. Helt otroligt är det och jag tackar verkligen Gud för det. Jonas är fin, oh vad han är fin. Pusspussspusspuss på honom!!!! Är så glad att, ja att det blev så bra till slut liksom. Vi har varit "på G" fyra månader, minus en månad. Lite komplicerat det där men, nu är allt väldigt bra och påväg mot att bli ännu bättre. Vi tar en dag i taget och lägger allt i Gud, vår herdes trygga händer. På det sättet blir det bara bättre och bättre!

Idag följde Jonas med mig till Jakobsberg. Jag skulle köpa nya strängar till min gitarr plus en gitarrväska. Det gick snabbt och enklet och jag fick riktigt fina grejer. Vi åkte sedan hem till mig och lagade lunch. Det blev riktigt gott :) Efter maten blev jag som vanligt dåsig och trött. Jonas var så snäll att han gav mig en rejäl ryggmassage, vilket verkligen behövdes efter min arbetsdag i trädgården. Sedan försökte vi byta strängar på gitarren, men vi kom snart på att vi behövde hjälp så vi ringde Josef. Han skulle bara bara baka klart några härliga bullar, sedan kom han över och hjälpte mig med strängarna. Han stannade kvar en stund och lirade lite, käkade lite glass och så. grababrna gick hem runt tio då jag duktig som jag är ställde mig med disken. Nu glänser köket och jag sitter här vid datorn redo att uppdatera min facebook med bilder från klassresan. Yeszz, kommer nog inte orka lägga upp så värst mycket men. Check it out someday :) Klassresan var väldigt nice faktiskt. Väldigt, väldigt nice.

Godnatt, sovisch gottisch  :)


Är så kär i dig, underbara människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0