Familjehelg

Hejsan :)
Här har varit full fart hela helgen. Stugan här på Sågbacken har varit proppad av folk och full av liv. Christoffer och Carolina kom hit fredag kväll. Carolina och jag tog en lång promenad tillsammans i sommarregnet. Det var hur mysigt som helst, jag trivs så bra med Carolina. Hon är underbar att prata med, och jag tror att vi båda fick mycket uppmuntran genom den promenaden. Tack Carolina :)

Christoffer, Maria, pappa och jag gick ut en stund på lördagen och kastade fresbee. Lekte tillsammans i trädgården, precis som den gamla goda tiden i Töftedal. Snyftsnyft... Sen gick Maria och jag in och gjorde kort till alla som skulle firas. Christoffer som tagit civilingenjörexamen, Magnus som tagit byggnadsingenjörexamen, Greg som tagit lärarexamen och mamma som tagit bibelskoleexamen. Riktigt snygga kort gjorde vi faktiskt, snyggare än vi gjort nånsin förut. Specillet Magnus kort blev jag rejält nöjd med. Otroligt läckert.

På eftermiddagen blev det fest. Magnus, Emelie, Sara och Therence anslöt sig till det glada sällskapet. Vi åt marinerd lax, grillad av Christoffer. Såååååå GOTT! Det blev present och kortutdelning, sång och spektakel. Även jag firades lite, eftersom jag gått ut grundskolan. Maria fick lite uppvaktning också, då hon fyllde 23 år för någon månad sen. Senare lekte vi lite, Jensen som vi är. Man skulle spela upp ett gemensamt minne och de andra skulle gissa vilket minne det var. På så sätt började vi prata massa gamla minnen, vilket var mysigt.
Under kvällen tog jag då och då upp gitarrren och plockade lite i bakgrunden. Det är skönt att kunna stänga av på det sättet en stund i bland. Ibland behöver man vila från alla människor, även fast jag älskar mycket människor och spektakel runt omkring mig. Jag har förresten blivit mycket bättre på att plocka, och det är väldigt roligt att jag utvecklas lite i gitarrspelandet. På tiden minsann.
Summerat var kvällen väldigt bra, mysig liksom. Det var så länge sen jag träffat alla så det var skönt. Min familj är fantastisk, jag älskar den verkligen. Tack för er, I am so blessed.

Nu ska Christoffer och Carolina åka hem, och jag ska kanske åka till Charlotte. jag vil ldet iallafall, men vi får se vad som sker. Det är många jag vill träffa samtidigt. Ha det bra, tror ajg skriver i morgon också. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0