Lever livet med en gó känsla

Tjolahopp :) Vad det är gott och härligt med sommar! Kom nyss hem, har varit med Jonas vid Lillsjön och badat. Hade inte träffat min fina Jonas sen i söndags så och ikväll åker han på kryssning så vi behövde en dag tillsammans. På söndag firar vi en månad. Ska komma på nåt rktigt kul vi ska göra då. Längtar!
Jag har egentligen inte tid att skriva alls...måste diska och laga mat färdigt till klockan sex. Vid sju ska pappa och jag åka till Sollentunavallen och titta när min käre bror springer A-finalen, 3000 meter mot massa svenska och internationella stjärnor. Spännande! Måste skynda lite...men slänger upp en bild så att inlägget ser lite roligare ut :) Kram på er och tack för att ni finns!


Töftedal är saknat, min kära Cecarea är saknad. Ljuvliga tider på landet är saknade. men jag trivs väldigt bra här också

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att hora att du njuter så av livet! Âlskar dig! Ber för dig!

2009-06-25 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0