Hinner inte uppdatera så mycket jag vill

Mamma, Pappa och jag ska snart sätta oss runt köksbordet här på Sågbacken för att äta mackor, stekt ägg och kall kyckling. Huset är rent, jag har dammsugit halva dagen. Känns det som.

Jag saknar min unika, störda och fina klass. Den är helt speciell och inget kan ersätta den. Klass nio i Källskolan 2009 är speciell. Helt otrolig.

Kl. 22 ikväll kommer min kära bror Christoffer och hans fina fru Carolina. Morbror Greg kommer också, samtidigt som dom. Då ska vi äta köttfärssås och spaghetti. Maria, underbara syster, kommer ännu senare ikväll och imorgon kommer min andra kära bror Magnus med sin härliga flickvän Emelie. Vi ska fira en massa saker.

Det var en kort update. Igår hade jag en jättebra dag. Solen sken, inne och ute :)

P.S. På måndag är jag tillbaka på bergvägen, då kan jag uppdatera bloggen med bilder från här och där. Det behövs verkligen. D.S.

Kommentarer
Postat av: Thale

Hei =)

Kom ikke til identity i år, kanskje et annet år. I påsken var jeg hos farmor, ville prioritere det. Var Identity bra? Hvordan går det med deg? =)

2009-06-13 @ 00:00:12
URL: http://methale.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0