Everybody sing!


Pigg och glad kvart i åtta på morgonen. Taggad inför en dag med allsång :D


Väl placerade vid våra favoritplatser tar vi fram allsångshäftet för att värma upp stämbanden


Charlotte, glad under tittandet på repetiotinerna

Anders, allsångsmannen himself


Charlotte

Florian och charlotte


Två trevliga tjejer som satt/stod bredvid oss var snölla och vaktade våra platser och väskor medans vi tog oss en sväng runt Skansen


Vi hittade björnungar


Och vackra älgungar


Och vackra...ja, jag vet itne vad Florian har hittat här


När vi sedan kom tillbaka till Soliden fick vi syn på en Uggla


Vädret var väldigt blandat under dagen


Mig med Stockholm i bakgrunden


Rebecka, en härlig tjej vi lärde känna, var glad fast det regna :)


Caroline af Ugglas. Hon verkade som en härlig människa faktiskt. jag kanske cyklar ut till Lennartsnäs och hälsar på henne nån gång


Hahahahaha, rebecka fick en skylt tilldelad av några som höll i underhållningen. Hon skulle hålla upp den när Roland´sjöng, eller ja när Robert Gustavsson som spelade Roland sjöng


Johanna fotade mycket under hela kvällen. Hon kom vid sextiden


Elisabeth kom ungefär halv fem. Hon är härlig :)


Florian pratar entusiastiskt om kvällen.

OjOj, du milde min tid. vad jag älskar Allsång! Är helt såld alltså. Det är så underbart att stå där vid stänglet, att sjunga, att applodera, att vara tillsammans, att prata med vakterna, att ge sig hän i musiken, att lära känna alla runtomkring en, att se Anders - gammal och charmig, att njuta, njuta, jubla, njuta, sjuuuuuunga och sjunga i micken. Bara älskar det och är så ledsen att det här blir enda gången i sommar. Är bortrest alla andra tisdagar. Oh, allsång är verkligen min grej. Blir salig, det är vad ajg blir. Helt i extas.

Fick höra att jag syntes väldigt mycket i TV faktiskt. Sådant är ju väldigt kul. En gång filmade snubben typ in i mun när jag skrek. Knäppt :P
Hoppas ni gillar bilder. Tog många filmer på det som hände men går ju inte att lägga upp. Jaja...idag har jag jobbat igen. Hårt och utslitande men nu blir det inge mer förns i Augusti så det är ju skönt. Saknar mamma gör jag, väldigt mycket. Verkligen bra att hon komemr hem i övermorgon. Min fina mamma!!

Nu ska jag nog sova, klockan är sent jue. Meeeen, Anders är grym. Godnatt sov jättegott! kram<3

Kommentarer
Postat av: mamma

En snabbis sen MÅSTE jag gå! Jag saknar dig med - oh va du är vacker Victoria! Säg åt Jonas att han ska va väldigt rädd om dig - du är bara såå fin! Jag såg dig många ggr på TV men svårt få dig att fastna i kameran. En chans till på måndag men då är vi bortbjudna! Jag blev alla fall så glad av att se dig - det va ju så länge sen! Tack för alla fina bilder du lagt ut. Du gillar ju också att "dokumentera"! Âlskar dig

2009-07-09 @ 05:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0