Hej ... då

Ja, Power week blev totalt grymt! Cirka 20 personer blev frälsta, alltså räddade till ett evigt liv. Alltså de började tro på Jesus och bestämde sig för att bjuda in honom till sina liv. Helt fantastiskt. Så glad! Många blev helade från skador de haft hela livet. Jag hade en underbar vecka men det bästa är att veta att många, många, många andra hade en jättebravecka för att vi var där. Tack gode Gud!

Hinner tyvärr inte berätta så mycket mer om power week. Ska åka till Arken nu och spela volleyboll tror jag, eller något sådant. Imorgon åker vi på semester så idag är sista dagen med Jonas på nästan tre veckor. Har träffat honom i princip varje dag nästan hela sommaren och nu så bra poff, borta i tre veckor. Usch. Kommer sakna min älskling!
Måste packa och fixa idag också, mycket som ska förberedas inför en sådan resa. Vi åker alltså till våran stuga i Telemark, Norge. Där får jag träffa mina söta kusiner (Iver, å vad jag har saknat Iver!) och mina äldre syskon. Efter några dagar på vår egna lilla paradis ö följer jag med min syster Maria till Kristiansand, en stad vid Norges mest sydliga kust. Hos henne bor jag från tisdag till fredag. Fredag kväll kommer jag tillbaka till hytta och är där med bara mor och far till på måndag då vi åker till Bergen, en stad vid Norges västkust. Från Bergen till Oslo åker vi på fredagen. I Oslo stannar vi två dagar och träffar släktningar, lalala.
Där har vi familjen semster för i år och jag är taggad...typ. Jo, det ska bli jättekul att komma till vackra Norge, bara få ta det lugnt och träffa all släkt. Men Jonas, sötsöt jag kommer sakna dig!!!!!
Nu ska jag dra. Kan kanske lägga in lite bilder från power week senare idag, beror på hur det går med packningen. Men men, kramiskramis! Be blessed!

Hytta, Norges vackra berg, soliga dagar, långa paddlingturer, härliga kusiner - here I come!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0