Star FM har börjat spela tråkig musik jue

Hur trött får man va? Jag börjar undra om jag ligger på gränsen...eller nej, I guess not. Man kan nog vara ännu mer extremt utpumpad. Lite mer iallafall.
Jag ska i vilket fall som helst lägga mig så snabbt jag kan. Imorgon ska jag gå upp grytidigt igen. Än en gång ska vi vara med och sjunga i TV. Allsång på Skansen, here we come! Florian, Charlotte, Elisabeth, Mimmi, Dennis, kanske Matilda, kanske Jessica och jag. Charlotte, Florian och jag ska va där hela dan, för att få bra platser men också för att det är ett  äventyr. En liten dagsutflykt liksom. Vi gillar utflyker.

Idag har jag jobbat i trädgården här på Sågbacken. Och jag har saknat mamma. Ja, vi kunde ha det så roligt i trädgården men fy vad det är tråkigt att jobba själv. Jobb ska inte utföras ensam, det blir inte roligt då. Ganska duktigt har jag varit ändå och snart kan pappa börja bygga friggeod på plattorna jag har lagt. Ybertorterat ogräs har jag gjort också, äckelgröna grejer som börjat växa upp i grusgången, den som Florian och jag gjorde så fin förra året. Jag har dränkt grönfulingarna med ättika, så nu lever de inte länge till. MOHAHAHAHA!

Igår var jag på 20-års fest hos Simon Zetterlund. Hans mamma spontan inbjöd mig i kyrkan. Det var väldigt trevligt att få gratta honom, och det var väldigt ku latt vara där. Grabbarna prata på hur mycket osm heslt, jag satt och lyssna. Jag gillar att sitta och bara iakta och lyssna. Och skratta åt allt rolgit såklart. De var väldigt roliga. Jonas, Anders, Jocke, Mattias och Simon. Vad dom prata och skratta, som riktiga grabbar ska göra. Nu börja jag skana Jonas bara för det...jaja, hoppas jag får träffa honom på onsdag. Puss på honom<3

Indeed, godnatt. Jga behöver sova. Mycket. HugZZzzZZzzz

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag skulle sååå gärna ha varit där och rensat ogräs tillsammans med dig min vän! Det VET du! MYCKET roligare för mig ock¨å när du är med!

2009-07-06 @ 23:18:32
Postat av: Sofypuff

Enligt mig är Star fm fortfarande kung ;)

2009-07-14 @ 18:17:22
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0