mellan update

Tänk att här finns el, ljus, rinnande vatten, internet, toallet man kan spola i och aaaall annan överdriven lyx. Jag befinner mig just nu hos min syster som över sommaren bor och jobbar i Kristiansand. jag åkte från vår hytta i tisdags och åker tillbaka dit igen på fredag. Nu dessa dagar ska jag njuta av att få vara lite själv (medans maria är på jobbet) och få vara med maria, världens bästa syster på eftermiddagarna. Längtar tills hon kommer hem. jag ska nog gå ut snart i sommarstaden nummer 1 och kicka fotboll elelör något liknande. Ska kolla om vädret funkar. Här vi datorn har jag suttit alldeles tokigt länge. Men men. Igår fick jag prata med jonas igen, ååå vi chattade i flera timmer, långt ut på natten. vad jag saknar honom! Drömmer om den sötnosen varje natt. Puss på dej!
Skulle kunna berätta mycket om tiden på hytta, men det orkar jag inte riktigt. Jag älskar mina kusiner och mina syskon, min familj! Det är ett som är säkert. Nu får ni ha det så bra, hoppas ni har finare väder än jag. Kramen o gosogooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0