I'm back...

Hemma igen efter en lååång cykelsmester. Okej, den har bara pågått från tisdag morgon halv sex, till torsdag morgon halv sex men iallfall, har upplevt så otroligt mycket under de dagarna att det känns som en evighet sen jag hasade mig upp ur sängen i tisdags. Vilken resa! Jag är otroligt nöjd, känner mig jätteglad nu och känt mig väldigt glad under hela resan. Det enda tråkiga med resan var att en av oss blev rejält överhettad, fick solsting och knappt pratade under hela första dan. Stackarn!! Men denne återhämtade sig på kvällen och kunde sen njuta resten av resan. Personen var otroligt stark, det är inte många som kan cykla 5 mil eller nåt sånt med solsting!
Har väldigt mycket att berätta. Jag lägger upp bilder någon dag, de berättar mer än tusen ord. orkar inte skriva över tusen ord så. Men värt att berätta redan nu är att vi cyklade mitt i natten hem. Vilken upplevelse! Tack kära kära underbara vänner för en fantastisk resa. Jag älskar er!!

Idag ska Jonas och jag springa och gå på ungdomsgården bland annat. Hör av mig här igen imorn eller nåt sånt. Får se. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0