Here I am, once again!

Yes, nu är jag tillbaka, men woupps, jag åker igen om ett par timmar. Power week nästa punkt på listan och nts, nts, NTS vad bra det kommer bli! Var på bön inför hela grejen igår och vart så grymt taggad! Varberg, here we come! But we do not come alone 'cause by our side we have the king of kings and just wait until he starts to RULE! Nothing will be the same!!! Ja, precis så är det, vi åker på missionsresa till Varberg och Jesus är med oss, powerful som han är!
Ni försår nog att jag inte kommer kunna skriva förns jag är hemma igen fast det är osäkert att jag ens kommer kunna det för då är det mirakelfestival här i kungsängnen...och efter det åker jag på semester i typ tre veckor...hum, jag ska försöka höra av mig innan jag åker på semster. Kommer hem sent söndag kväll från power week.



I helgen har jag mediafastat, därför har inte bloggen uppdaterats. Så, hoppas det är förlåtet nu. Vad mer har hänt i helgen? Jo, Jonas och jag har tränat, kollat på pistvakt och fiskat. På ungdomsgården har jag städat inför mirakel och spelat volleyboll. Med Maria N, Jonas och Anders har jag badat mitt i natten. Jag har serverat på ett brölopp, Jenny och Magnus Waktén ya know. Mamma har kommit hem, vi har kollat på bilder och spelat gitarr. Jag har packat och bett inför veckan och jag har köpt en Mp3 spelare. Äntligen!

Mår ni bra? Jag gör :D Gud är hoppet, alltid hoppet, vad som än händer. Han är den samme alltid, hur mycket vi än svänger hit och dit :)
Åker snart, åker snart, åker snart...... GAAAH, JAG LÄNGTAR!!!
shoho!

Kommentarer
Postat av: Sofypuff

Otroligt vackert..

2009-07-14 @ 18:15:25
URL: http://sofy.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag är just nu med i en tävling hos Lantmännen, där man ska göra en egen maträtt och vinna en stor låda full med bra mat. Vill ni hjälpa mig, genom att rösta på min maträtt? Klicka här för att hjälpa mig att vinna: http://lantmannen.se/smakleken/chickenfilletburger



Tack på förhand! :-)

2009-07-16 @ 15:20:05
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Thale

Så søte dere er i sammen =) Hvor traff dere hverandre? =)

2009-07-30 @ 00:59:01
URL: http://methale.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0