Day of...something

Morsning!
Blev en härlig dag igår. Åkte till Jonas runt två. Vi hade det trevligt bara han och jag, köpte en fotboll, pratade, åt jordgubbar och pratade ännu mer. Runt sextiden drog vi ut på världens härligaste springrunda. Samma spår som vi sprungit två gånger förut med avslut vid Stigstorp. Jonas sköna pappa hängde med ut och sprang också, vilket gjorde mig än mer peppad att pringa ordentligt. och det gjorde jag! Höll en snabbara takt än vanligt tror jag och orkade hela vägen. Känner redan stor skillnad! Tänker bli grym på det här med att springa asså... Bästa med hela träningspasset är ändå avslutsdoppet i Stigstorp. Då känner man verkligen att man får lön för mödan. Ljuvlig känsla!

Efter träningen drog vi till ungdomsgården, kärlek på det! Ann-Sofi var där, long time no see! Har saknat henne, var så härligt att få prata med henne igen. Tack Gud för Ann-Sofi! Pratade också en del med Maria och Carro, spelade basket med Elisabeth, Jonas och Florian, körde väggen med Elisabeth och åt päronsplit för 6 kr. En skön kväll med världens bästa ungdomar!

idag ska jag jobba med att bygga friggebod ute på Sågbacken tror jag...eller något sånt. Ha det bra och älska livet. Räkna glädjeämnena :)
Tjohola hej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0