Nån som vet om en välskriven, spännande bok?

Matte och samhällsekonomi hela dagen...plugg plugg plugg. Pratade med Roger i telefon ett tag också. Han skulle bara hjälpa mig med ett mattetal men ja, det finns ju så mycket annat att prata om också. Mamma kom hem vid ett som vanligt. Vi pratade länge om ungdomsarbetet  i kyrkan och sånt. Ett ämne som behöver mycket förbön.
Ikväll drar lovsångskonferansen igång. Jag ska iväg på ett möte om nån timme. Längtar :D

Har inte så mycket att skriva om idag. Är allmänt trött på att skriva...Men det ska nog gå och ordna. Det var länge sen jag läste en riktigt bra bok, så det beror nog på det.

"Ett nytt bud ger jag er, att ni ska älska varandra. Så som jag har älskat er skall ni också älska varandra. Om ni har kärlek till varandra, skall alla förstå att ni är mina lärjungar." Joh. 13.34-35

Detta är vad jag längtar efter. Att bli mer fylld av Jesu kärlek så att jag kan älska mina medmänniskor och alla andra utan krav, fördomar och sånt skit. Det är min bön att få en sådan kärlek. Om alla skulle älska varandra, hur bra skulle inte världen vara då? Oj, oj :D

Hugs and blessings :)


Kommentarer
Postat av: Thale

kjempe fin header =)

2009-01-23 @ 23:38:18
URL: http://methale.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0