Bloggish

Jag har haft en heeeelmysig kväll. Verkligen. Jesus, mamma och jag har suttit och sjungit och myst hela kvällen. Alltså, mamma och jag har bett, lovsjungit och ja, myst med Jesus - som jag sa.

Och nu ska jg gå och lägga mig tidigt. Jag tänker lyckas!! men först ville jag bara tipsa om några bloggar jag gillar att läsa

jarvelatina.blogg.se Tina är en härlig klasskompis till mig. Har mååånga mycket roliga och ganska speciella minnen med token XP Hon skriver rätt humoristiskt, även om viktiga saker. Me really like Tina!

mimmi.bloggain.se Mimmi är världens sötaste Mimmi! även hon går i min klass. Hon är en sån som förgyller ens dag, bara genom att vara där liksom :P Hennes blogg är söt och tar upp en del livsfrågor.

sofy.blogg.se  Sofia gick nian i Källskolan förra året och var med i Ny Generations gruppen. Hon är en mycket livsglad människa, verkligen mysig och positiv hela tiden. Jätteduktig är hon på att skriva också. Ren fröjd att läsa hennes blogg, tycker jag då. Den är så uppmuntrande.

mammabeckas.blogg.se Jag har ingen relation till den här bloggerskan men jag gillar att läsa det hon skriver. Becka är nämligen 18 år och mamma till tre små barn. Urgulliga barn! Det är intressant att läsa om hennes liv som mamma. DEt är uppmuntrande också, att läs aom en männsika med så mycket livsgllädje och kraft.

wiretowire.blogg.se Känner inte tjejen, men ooooh vad hon skriver bra!! Verkligen fängslande. Hon VET hur man använder språket, på sitt eget sätt. Det är så vackert, allt hon skriver. Det är så öppet. Gå in där och läs allt under kategorin "O som i ord" om du vill bli berörd av en ung kvinnas konst.

Nä nu...jag SKA gå och lägga mig tidigt....måste bara kolla in på de nämda bloggarna sen sova...Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 11:43:16
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh, vad glad jag blir Jensen! Löööve!

2009-01-21 @ 18:10:29
URL: http://jarvelatina.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Åh vad fint du har skrivit om mig här. Tusen tack!



Ja, jag är troende men det är svårt att ringa. Jag är nog lite för feg för att göra en sådan sak ;)



Varma kramar

2009-01-22 @ 11:22:03
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0