Skolans återkomst...

...okej, min återkomst till skolan då, kanske. Beror ju på hur man ser det. Jag bestämde mig i alla fall i helgen för att vara frisk och i morse gick jag till skolan utan minsta problem. Och jag hade det jättebra!

Min helg har varit fantastisk. Ny kraft, ny styrka. Allt finns i Jesus!

Jag har kommit på något jag behöver. Det var faktiskt länge sen jag läste en riktigt bra bok. Sån där känslosam skönlitteratur ni vet. Jag saknar det. För jag är ju egentligen en riktig läslus, som barn slukade jag flera böcker per dag. Stora böcker då alltså. Men nu var det länge sen jag satt riktigt så där fastväxt i en svindlande fantisvärld av kärlek och rädsla. Miss it a lot! Om jag bara hittar mitt lilla bibliotekskort ska jag ta cykeln till Tibble torg och låna den där "Twilight" som alla pratar om. Hela skogakyrkan kan ju inte ta fel?

Men nu ska jag lägga mig och läsa en bäst bok i alla fall. Mycket bättre än "Budapest" som jag läste när jag var liten. Jag ska läsa en sann bok, le Biblia

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0