Mamma sa att hon skulle komma hem med slemupplösande

Host, host, hoooost, HOST, hohoHOOOOST, HOST, hostost,hostohost, HORMOSSST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När ska det sluta? Har hostat oavbrutet i tre dagar. Min bröstkorg håller på att ramla isär. Förresten luktar det Oleum Basileum i hela mitt rum.

Är alltså hemma och är sjuk idag igen. Eller ska man säga är hemma och hostar? Jo, det ska man nog. Har räknat lite matte mellan hosten också men nu har jag fastnat. I need help...vore praktiskt om Roger logga in på msn snart... :P

Jag känner att denna dag bara har glidit iväg. Borde kanske ha gått till skolan i morse iallafall. Fast nä, hade inte kunnat jobba nåt med det här dunket i huvudet. Och förresten hade F.O slagit ner mig...haha (ni som fattar, ni fattar)
Så hemma har jag suttit hela dagen. I princip bara här vid mitt skrivbord. Räknat matte, pratat med Roger, spelat gitarr och surfat runt på bloggar. Vad deprimerande mmitt liv låter :S Men det är inte så illa, mitt liv brukar vara mer innehållsrikt. Fast idag är jag ju sjuk. HOHOOOOOST!!! Just nu lyssnar jag på härlig kristen musik. Det känns meningsfullt iallafall :)

Juste, juste! Veckans händelse: Jag har fått en mobil!!!! Min kära Nokia Xpressmusic blev ju stulen på Hope. Så jag har levt ganska så okontaktbar sen nyår. Men igår kom gullegullegull-Mimmi och tryckte upp en tjusig SonyEricsson K610i i ansiktet på mig och sa: "Vill du ha den här? Vi använder den inte längre." Självklart kramade jag sönder henne! Tack Mimmi, tack Mimmi, tack Mimmi!!!!

Bibelord! Yey :D
"Herren din Gud bor i dig, en hjälte som frälsar. Han gläder sig över dig med lust, han tiger stilla i sin kärlek, han fröjdar sig över dig med jubel." Sefanja 3:17 Bibeln

Hoj, hoj, hoj!!! Gud bor i oss. och han GLÄDER sig oss. Och när bibieln skriver att någon gläder sig över någon så menar den inte sådär lagom, att amn drar på smilbanden lite. Nej, Gud fröjdar sig, han hoppar och dansar, han jublar och ropar, han skrattar och är alldeles saligt lycklig. För att du finns. Han skapade dig, det är sant! Oj, oj, oj, du är det finaste han vet.

Kommentarer
Postat av: susan

kikar in..



om du nu tittar på topmodelz kan du svara på det här x)



tyckte du att det var rätt tjej som åkte ut igår?

2009-01-14 @ 19:12:31
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Thale

god bedring =) skal be for deg =) vakkert bibelvers

2009-01-14 @ 22:34:22
URL: http://methale.blogg.no
Postat av: Victoria Jensen

Takk Thale! Du er da så go' :D

2009-01-15 @ 16:41:02
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0