Hope nyårsfestival!

Jag menar wow, wow, wow!! It gave me hope for 2009! Detta året är till för Jesus, enbart. Amen :) Det är svårt att berätta sådant Gud gör i ens liv på sånna här konferanser och jag tror inte man ska berätta allt heller. Vissa saker är mellan Gud och en själv. Men han har mött mig iallafall och jag tänker plundra helvetet och befolka himlen i Jesu namn!

Vilka goda vänner jag har fått! Vilken gemenskap! Vilka krigare!


CH från förra året och Martina

Max från Uddevalla och jag

Härligt gäng mitt i natten. Isak, Simon, Martina, CH, Florian och Elisabeth

Lång kö till lunchstället. Kollar man riktigt noga ser man två grabbar som står och posar en bit fram i kön. Kände dem inte då men...

Samma kväll blev vi kompisar :D Mattias, Roger och Daniel

Roger från Falköping med fyverkeri som ser ut som små lampor i bakgrunden

Hela fantastiska Falköpingsgänget!

Bild tagen precis innan Falköpings avfärd.

Rebecca och jag precis innan hon åkte hem till Falköping

28 veckor tills vi ses nästa gång. Saknar dig underbara vän!

Det var några bilder på några härliga männsikor det. Önskar jag hade en bild på Jesus himself, min bästa vän. Får väl ladda upp den när jag är himlen ;)

Ett bibelord behövs nu till dig eftersom Jesus längtar så efter dig!

"Bed och ni skall få, sök och ni skall finna, bulta och dörren skall öppnas" Matteus 7:7

Sagt av Jesus själv. Om du söker efter Gud; ropar till honom, frågar kristna om honom och rotar fram den dammiga Bibeln i bokhyllan och läser om honom kommer du att finna honom. Han vill så gärna ha kontakt med dig att han står helt beredd efter ditt gensvar till honom. Jesu frälsning är det alla människor behöver och det är det enda som kan föra dem till Gud och till himlen.
Jesus dog för alla, oavsett vad de gjort eller vem de är!


Kommentarer
Postat av: Thale

så fine bilder =)

2009-01-03 @ 19:06:15
URL: http://methale.blogg.no
Postat av: susan & tyra

Hej ! vi har frågestund i vår blogg nu ! :D

Passa på att fråga nåt <3

2009-01-04 @ 15:06:47
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh det er et bra bibelvers =) liker det=) sov godt Victoria =) kram från Thale =D

2009-01-06 @ 23:42:17
Postat av: Anonym

heij=) åhh det er et fint bibelvers=) du har en oppbyggende blogg, bloggen din gjør dagen min et hakk bedre=) Snakkes=) Kram Thale=D

2009-01-06 @ 23:43:52
Postat av: Thale

åhh=) du er så søt =) Det var jo bra =) takk =) kooz Thale

2009-01-11 @ 22:21:47
URL: http://methale.blogg.no
Postat av: lina

snygg design du hade :)

2009-01-17 @ 17:01:55
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0