"Hej hej, hemskt mycket hej" (dondont)

Jag måste gå och lägga mig, måste gå och lägga mig. Nej, jag vill inte! Jag är ju inte trött. Det finns ingen anledning att inte sova om man inte känner sig sömnig? Okej då, jag är som en nerknarkad fisk imorgon vid frukostbordet, men käre värld, jag vaknar till när jag kommer ut i luften. Mamma har väl vant sig vid att dela sina mornar med en nerknarkad fisk vid det här laget?

Det jag absolut ville berätta innan jag hoppa i säng för att ligga och inte kunna sova var att jag idag har spelat bas. Tillsammans den otroligt sköne gitarrläraren Fransisco och ett gäng dryga sjuor. Fast sjuorna var faktiskt helt okej medans vi var där och spela. Det kanske är lektioner som gör dem till omogna blickmänniskor?
Det var otroligt roligt att spela bas. Jag längtar redan tills nästa tisdag!! Ett stort plus är ju att jag missar en kemilektion pga av basspelandet också. Fantastisk möjlighet! Jag brukar ändå inte lära mig något på kemin, vi skriver bara av de saker Fred skriver på tavlan som han i sin tur skrivit av från boken. Så lika bra att bara läsa boken själv. Mycket roligare också, enligt mig då.

Jag vet att jag inte gör särskilt intressanta uppdateringar längre...hinner inte med det, typ. Eller rättare sagt, har ingen lust. Men men, jag har varit med Florian, Mimmi och Elisabeth idag ändå. Så det så!

Sov mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0