Envist förkyld

Jag har ingen inspiration. Men ett kan jag säga. Jag är väldigt ledsen att jag inte kan komma till "Jesus-gruppen" ikväll. Men jag kommer vara med i anden. Jag ska be!!!! Lycka till Tina, Mimmi och Florian. Det blir bra, Gud är med er.

Jag har egentligen massa saker att skrviva om och jag borde egentligen skriva en massa saker för att lätta huvudet. Men jag orkar inte. Har ingen inspiration. Och förresten borde jag räkna matte. usch vad ajg känenr mig dålig. Har varit hemma från skolan jättelänge nu, typ.

Men ett bibielord som jag läste imorse som var otroligt grymt bra!
"Herrens, Herrens Ande är över mig, ty Herren har smort mig till att predika glädjens budskap för de ödmjuka. Han har sänt mig att förbinda dem som har ett förkrossat hjärta, att ropa ut frihet för de fågna och befrielse för de bundna, till att predika ett nådens år från Herren och en hämndens dag från vår Gud, för att trösta alla sörjande, för att de sörjande i Sion få huvudprydnad i stället för aska, glädjens olja i stället för sorg, lovprisningens klädnad i stället för en modfälld ande."Jesaja 61:1-3

Detta är vad vi är kallade till! Det är det här livet Gud har kallat oss till. och han har gett oss sin Ande så att vi kan klara av det. Ooh, är det inte härligt "lovprisningens klädnad istället för modlöshetens ande"? Vilket byte liksom!! Japp, det här bibielordet är underbart och det talar väldigt bra för sig själv.

Nu ska jag typ sova eller läsa eller nåt. Sjuklingar behöver vila. Sov så gott!


En bild också, bara för att inlägget ska se lite mer spännande ut: och nu upptäckte jag att det kom två gånger. men det får väl va så då -.- jag behöver faktiskt sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0