Charlotte och jag :) Ja!

Ja vilken bra dag :)   Charlotte hängde med upp hit efter skolan. Min älskling! Vi satt och filosiferade där vid köksbordet mitt, precis som vanligt. Det är nåt visst med Charotte och mitt köksbord... Vi kom fram till att en själv är en väldigt konstig person. Och man får aldrig se sig själv så som andra ser en. Ändå är det bara ens egen värld man utgår ifrån .ma har ingen aning om något annat. Så skumt...fast ändå så självklart. Ja, det är bra att filosofa lite ibland.
Charotte och jag spelade gitarr också, tillsammans. Det är så praktikst att ha två gitarrer!  Blir ju rena rama konserten ;D
Tack Charlotte för att du är så underbar.

Vis sextiden åkte jag till Arken där det var bön och information inför teamresan jag ska vara med på till Göteborg. Mycket inspirerande och härligt att be tillsammans med alla andra som ska följa med! Gud komemr verkligen att röra vid Göteborg och alla som kommer till konferensen. Jag längtar!

Nu är klockan nio och jag ska sova...igår blev det alldeles försent. Roger logga in precis när jag skulle gå och lägga mig. Fy på honom! *hihi*

Goodnight sweet hearts, goodniiight!

Kommentarer
Postat av: Thale

Savner arken =(

2009-01-29 @ 01:15:44
URL: http://methale.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0