Riktig underhållning - med budskap dessutom

Kan bara säga er en sak: SOS Church's julshow var GRYM.
Kan bara säga er en sak till: Jag vill vara med i SOS Church.

Nejdå, jag ska inte dra från Arken. Trivs mycket bra. Men ja, jag vill få mer utlopp för min kreativitet och utveckla den. Få använda den, under proffsiga förhållanden. För oja, på SOS Church snackar vi proffsighet.

Mycket bra dag idag och mycket bra kväll igår. Sov gott tjolahott, jag har jullov och inne skiner solen och ute skiner snön  :)

/ Victorian

 
Trots att vintern är uppfriskande och härlig kan man sakna sommaren rätt mycket.
På så vis har man ju alltid något att se fram emot :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt att ha Dig på Arken... att bygga upp proffsigheten :)

2009-12-23 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0