Praise you trough my circumstanses

Tappat hälften av er läsare genom att inte uppdatera...gissar att det är så det här med blogg funkar.
Har verkligen inte haft lust att blogga senaste dagarna. Har varit så mycket annat. Huller om buller. Inte hjälper det att jag i tillägg är världens mest hullerombullriga människa.

Men idag har varit så bra ändå. Jag älskar Gud och jag älskar Jonas. Även om dessa två fakta kan innebära lite hullerombuller ibland. Dessutom älskar jag min familj och mina Florian, Elisabeth, Charlotte. Detta kan också bli lite hullrigt och bullrigt.



Det ska bli så skönt att lägga huvudet mot kudden och bara blunda - sova. Förresten har jag Jonas tjocktröja på mig and I like it. Jag frös och han var snäll och sen glömde jag ge tillbaka den till honom. Hihi<3

Godnatt på er och sure life's gonna bring you disapointment (spelling?), you're gonna get screwed over just face it, but you can still be happy with who you are.

/ Jensis (som Heidi kallade mig ikväll)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hihi sötis :) de va härligt å träffa dig igår på Hope. blev glad :)



tack för kommentaren. kul att du gilla designen. håller med om att Presenterar inte blev så snyggt. ska ta bort det.. :P



<3

2009-12-30 @ 14:41:03
Postat av: Maria

Hihi...Jensis...hon e söt.... Nä i mina ögon är du verkligen inte hullerombullerig:) Du är världens goaste och vill alla väl! Älskar dig!

2009-12-31 @ 00:51:47
Postat av: Anonym

Instämmer med förra "talaren". Ja du vill alla väl!

2010-01-02 @ 03:38:51
Postat av: k a t y m a l e k

hellu, allt bra? :)

2010-01-02 @ 04:37:06
URL: http://katiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0