Morgonstund har guld i mun


När gick jag upp? Va? VA, VA?
Jag gick upp halv sex imorse och åkte till Jonas för att lämna en liten julklapp till hans familj. Jonas och jag ska ha julafton på annandan tror jag, eller nån dag efter.  Varför jag gick upp så infrenaliskt tidigt? Jag ville vara med Jonas en stund idag trots att jag är tvungen att städa och sen åka iväg i eftermiddag. Så jag var med honom från halv sju till klockan nio. Så himla yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyybermysigt! Hå, är så himla kär i Jonas och kommer sakna honom under julehelgen. Leende, isblåa ögon... har jag förälskat mig i (fröjdfnitter)

Nej, nu måste jag städa här. Varför tycker jag det är så svårt att komma igång med att städa när jag är själv hemma? ne, nu ska jag allt ta och skruva upp volymen på min Spotifylista så långt det går och sjunga rent det här huset :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0