Lucka åttaaaaaaaa

Hej lucka åtta

Sanning: När jag lyssnar på musik (speciellt i Mp3) lever jag min in väldigt mycket i låtarna och texten. Det jag gör under tiden förvandlas rill en musikvideo och alla miljöer anpassar sig efter det jag hör i låten. Idag till exempel spelade jag in säkert fem musikvideor bara på vägen från Huddinge station till huset där min syster bor.


Liten sån där egoistisk bild... jag köpte de där röda byxorna och fick skjortan av Maria i present senare. T-shirten dömde jag därimot som för smörig.

Kommentarer
Postat av: Siggi

HAHA!! Vilket sammanträffande! För jag brukar också göra det!

Sitta och kolla ut genom fönstret på typ bussen elr något och tänka att det är värsta musikvideon! ;D

2009-12-09 @ 21:20:04
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0