Lång och bra dag med klassen




Open house@St:Eriks öhm, ja. Hela vår klass har dansat i fullständigt kaos medan föräldrar och förvirrade nior tittat på. Där har jag spenderat min kväll. I en kaosartad danssal. Oja, vi hade det roligt.
Min mobil dog i skolan och jag glömde den i skåpet när jag åkte hem. Därför jag inte svarat på sms idag och därför har jag inte hört av mig. Förlåt. Jag ska ta med mig laddare till skolan imorgon.

Något dåöigt med blogg.se är att det inte går att ha texten vänsterjusterad samtidigt som man har bilderna centrerade. Det är liksom antingen eller. Idag väljer jag eller.

Maddaaaaaaaaaah, jag har ont i magen och känner mig svag i kroppen. Lätt irriterad på allt och alla. Pösckanz mens. Gillar aldrig när den kommer. Det jag behöver nu är sömn + en stämd gitarr. Men jag hittar inte min stämapparat och mitt gehör är dåligt - speciellt när jag mår så här i kroppen. Typ...

Från den stunden vi kom hit till jorden, vi möttes av sol ovanför. Finns mycket mer än det du och jag ser, mycket mer än vi känner och hör. En kärlek som är oändlig, men så lite som vi kan förstå. För den sol som gick ner någon annanstans ger ett gryningsljus att förlita sig på. I en värld full av liv. Allt förensas här. Där en cirkel sluts, av kärleks kraft. Alla har en plats, allting har en mening. Det är vår värld. En värld full av liv.
Lejonkungen är och kommer alltid att vara en vacker film

Nu blir det sömn och lite plonk på en ostämd gitarr här i Jensens lägenhet.
G'natt på det.

Jag vill inte prata om hur jag känner inför hans begravning. Okej? Jag sjunger gärna. Men jag vill inte prata om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0