Kan aldrig bli fullkomlig

fuMåste först av allt bara hälsa er att jag blir så jätteglad för era kommentarer. Era värmande, stöttande, goa kommentarer, jag blir alldeles glad i hjärtat varje gång jag läser dem. Känns så mycket mer meningsfullt att blogga när man får respons så keep on talking! Hihi, tack på er sötnosar <3

Sköööööööööön dag idag. Avstressandnde, riktigt skönt. Var hos Jonas och bara var (läste lite naturkunskap oxå). På kvällen gick vi till Arken där vi var med på julavslutning för dem osm varit med i lovsången under hösten. Värsta mys! Gott att äta och trevligt sällskap. I början snacka jag bara med Jonas för Josef och dom satt på andra sidan långbordet. Vi kände inte dem osm satt bredvid oss, det var några vuxna bara. Men Jonas och jag hade det revligt på vårt hörn. Senare kom Anders också och då drog det igång med diskussioner om Sverige under stormaktstdien och fega eller smarta ryssar och så vidare. Gillar att diskutera sånt, och gillar speciellt att lyssna när bröderna Tärnroth diskuterar. Fick en inbjudan att avr amed i kören också, och har så himlans mycket lust. Skulle gilla att ha Christina som ledare :)
Hade snöbollskrig light med grababrna medan vi väntade på Josefs pappa. Bara liiiite mulningar. Men var nog bara jag som låg i snön och blev genomvåt. Det var härligt, älskar känslan av snö i ansiktet. Älskar även att se stora (små) pojkar springa runt och jaga varandra i snöyran. Det ser så glatt och mysigt ut :) Hade jättemycket lust att dra till Florian och mosa sönder honom och Elisabeth i snön men det blev för sent för det.

Jag var med Florian igår och det var sååå efterlängtat. Vi skrattar åt saker ingen annan skrattar åt. Åh, det var så skönt att va med honom. Vi lagade mat, åt och gick en lågn promenad (hem till honom). Hos honom fick jag spela upp jaggerdigminmorgon-låten för hans familj, det ville dem absolut. Läskigt...men försvann i min egen värld när jag väl börja spela så, hehe. Jag kan vara så himla frånvarande ibland.

Näe ousch Victoria, du måste sova. Skärp dig!! Godnatt och kram på er. Sov gott, kära kära läsare



Man kan ju inte vara så mycket mer än ett ljus i mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0