I Marias kök

Jag är. En flicka som lever i min egen värld ibland. Ganska ofta. Idag har jag tänkt på ungefär åtta olika ämnen och tankar att skriva om här. Mycket har jag tänkt idag. Men när det blir för många saker så struntar man i stället i det hela och skriver nada. Så låter man kanske en och en tanke dyka upp här efterhand. Man skulle ju kunna göra en sån där "Victoras påsåtenden" - lista men just nu har jag mycket mer lust att kolla Sigrids, Tinas och Egoinas blogg för att efter det läsandet umgås lite med Maria och hennes galna kompisar.

Stor kram

I think I've wrote it once before. Then the words were meant to an other beloved person. But still theese words are true. I wish I could be everything that I want me to be. That you want me to be. That everyone want me to be. The person who shows love and caring. I wish I could be everything.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hihi!

Det är ingen idé att kolla min blogg nuförtiden. Skriver typ inget ändå nuförtiden ;)

Nu tkr jag att eran engelska ska ta slut... ;P

2009-12-09 @ 14:35:12
URL: http://siggitl.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahahaaaaa!!!! Laughing out loud!!!!!

2009-12-10 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0