Hungersnöd med mat på tallriken

HUUUUR lever man utan en mikrovågsugn? Hur i hela friden? Jag fattar ingenting, hur ska jag få mat? Är troligtvis väldigt obildad när det gäller matlagning men hur värmer man upp rester från gårdagen  utan att lägga dem på tallriken och stoppa in dem i mikron? Maria hjälp, jag vet inte hur jag ska få mat! Är hungrig och hade sett fram emot en hajmiddag med torrt ris (ja, nu ska vi inte tala om att jag pajade hollandaissåsen, en och en halv deciliter - inte liter, dumma Victoria!) och var otroligt tack, är, tacksam att min älskade syster tillagat denna middag till mig så att jag bara skulle kunna värma den. Men jag har tittat i vartenda skåp och hörn i detta stoooora kök. DET FINNS INGEN MIKRO!! Hur gör man? Känns som jag svälter med handen i brödlboxen här.

Snart tuggar jag i mig maten kall istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0