Förlåt. Jag fattar ingenting



Nej, jag kan ju inte vara mer än ett ljus i mörkret. Mindre kan jag vara men inte mer. Jag vill vara ett ljus i mörkret. Jag lovar, jag gör allt jag gör i välvilja, det är sant. Jag vill aldrig någon något ont. Det är sant. Men jag vet att jag ibland gör andra ont. Sårar dem, förstår dem inte. Men det är aldrig med mening, jag vill er alla väl. Speciellt er jag älskar, älskar så starkt att det gör ont. Men det blir så mycket större och är så mycket lättare att såra dem som man älskar av hela hjärtat. Jag vill vara ett ljus i mörkret och jag vill be om förlåtelse för allt. Jag har så otroligt otroligt mycket att lära, att lära om dig.

Här hemma julstädar vi idag. Tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0