...a few of my favourite things...



Vilken underbar kväll! Tänk att det kan vara så ljuvligt att plugga med någon man älskar. Till och med när att plugga innebär att läsa en urdålig och dödstråkig bok; "You don't know me". Sämsta bokvalet genom tiderna. Dumma Leif. Fast jag har faktiskt kommit underfund med att han ju kan vara en riktigt bra lärare ändå. Och jag kan med detta uttalande redan känna haglande mottyckanden. Låt så vara då.
Nej, men "can we get back to the point of theese conversation" för att citera Jon Mclaughlin (som förövrigt gör bra musik), jo min pluggkväll med Jonas var fantastisk. Jonas är fantastisk och det är ett privilegium och en lycka obeskrivlig att han har varit min i ett halvår och kommer fortsätta vara min :)

Som en till vacker sak att nämna var himlen himmelskt vacker idag när jag cyklade från stationen till gitarrlektionen. Den var så vacker att jag inte kunde slita ögonen i från den. Vintersolnedgångarna alltså. Slår alla rekord. It took my breath and I am so thankful. På tal om gitarrlektion så ska jag spela och sjunga "Jag ger dig min morgon" på en konsert som kulturskolan anordnar 15:e december. Oo mahh...

Med detta säger jag godnatt och sliiip tajt.
kramikrams

Kommentarer
Postat av: florian

Hej

2009-12-02 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0