December

Skaaaaaaaaa jag våga mig på en sån där julkalender som är värsta poppisbland de stora bloggarna? Verkar ju lite kul. Vad ska luckorna innehålla då?? Hum hum hum...
Ett foto på mig, från alla åldrar och en sannig om mig själv. Självcentrerat, men känns ju inte som att det vore så snällt att berätta 24 sanningar om någon annan och lägga upp bilder på nån annan ovetande stackare... så det får handla om mig helt enkelt...känns som jag ger mig ut på hal is här.... men äss, jag kör!

Får ju börja med lucka nummer ett då och sen skynda fam till lucka tre. Så i lucka nummer ett döljer sig :

Sanning: I somras paddlade mamma och jag från ön ni ser på bilden till en campingplats på fastlandet för att köpa mjölk och pratade som norska möss hela vägen. Alltså pipskrek  på norska i två timmar...


Bilden från en bergsvandring vid våran sommarstuga för flera år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0