Var bara kul att gå upp i morse :D

Andra dagen på S:t. Eriks idag och jag är fortfaranade helnöjd. Bättre och bättre dag för dag, dadadaTA! Lärt känna några fler klasskompisar, men fortfarande finns någon jag inte pratat med. Vi är ju 32 stycken i klassen så... Är även indeleade i en A-grupp och en B-grupp och då jag är med i B-gruppen har jag inte pratat med så  många från A än. Det kommer med tiden, I guess. Allt är iallafall väldigt spännande och förväntningarna bubblar inombords. Blev glad att se Sofia idag , hon går tvåan, samma lnje som mig. Kändes roligt och lite tryggt på ett sätt. Vi var ju med i samma Ny Generation grupp när hon gick Källskolan.
Har jobbat idag också, lite alltså. Med att lyfta takpannaor från ett tak över till en släpkärra. Hjälpte pappa med det. Jonas och Florian lyfte och lastade också. Det var kul och vi var väldigt duktiga måste jag säga. Nu är jag totalt slut och ska upp tidigt imorgon igen. Så godnatt kära ni (om någon fortfarande läser efter mitt lata bloggande som pågått under sommaren). Heheho.

Hugs and blessings/ Victoria

Kommentarer
Postat av: Sofy

Klart vi gör! Ses imorn, puss

2009-08-23 @ 22:25:43
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0