kortkort

Hejzan hoppsan, tänkte bara hälsa att jag mår bra och att skolan fortfarande är rolig. Vi har kommit igång med schemat och det känns skönt. Måste lägga mig nu. Upp halv sex imorgon, pigg och glad. Jag saknar Julia och Erik och Ulla och Michel och Charlotte och Florian och Mimmi och Tina, bland flera andra. Jag saknar Källskolan helt enkelt. Mys-Källskolan. Missförstå mig inte, I really like S.t Eriks och hela musikalgrejen men...vi hade nåt speciellt i Källskolan. Miss it. Jaja, nog babblat, sov gott! 
Moggidoo<3

Kommentarer
Postat av: Tina

Saknar dej och klassen något så otroligt jag med! Även lärarna, superbra! Omg, tårarna kommer.. Glad jag blir att du hittat rätt i skolan :) Skall faktiskt hänga med Jonas imorgon, tisdag. Kolla klart på en film. Skall bli härligt! Ni är så härliga! Ses en vacker dag. Pusskram!

2009-08-31 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0