Å här skriver en gymnasieelev

NU har jag börjat skolan. Gymnasiet. ES09M-B. Japp, det är min klass. Gillar den, må jag säga. Vissa verkade väldigt tjoiga och härliga. Vissa var med försiktiga. Men kommer förstå mer vilka jag går med om några dagar. Lärde känna två tjejer lite extra. Följde med dom en kort sväng på stan efter vi slutat.
Dagen var rolig. Vi lekte sammarbetsövningar, lyssande på information tills örona ramla av och åt fisk. Det vara trevligt. Imorgon gäller det gien. Nu måste jag läsa en grej (har redan fått en liten läxa) och sen sova. Upp med tupp imorn. Iallafall, efter skolan käka jag tacos med far, Maria, Greg, Irené och älsklings Jonas. Sen drog vi ut och spela fotboll. Kul!
Hejhålå, kramun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0