vanlig Torsdag

Nu skriver jag plötsligt ett inlägg igen. Inte för att jag har något speciellt att skriva om, inte för att jag direkt har lust att skriva, inte för att jag har någon inspiration. Bara för att det var så länge sen och för att jag verkligen inte känner för att lägga mig. Men jag borde verkligen gå och lägga mig. Hur ska jag göra? Jo, jag skriver ett inlägg, sen går jag och lägger mig, varken jag vill eller inte.

Idag har jag varit i skolan. Där har jag kollat på Harry Potter (The order of the Phoenix), skrivit om hur mycket jag hatar Jimmy Newton (påhittad person), beställt mat på franska (på låtsas), ätit massa god sallad (och lite fisk i kanten), skrivit en avslutning till mitt So arbete (som ändå inte är färdigt än) och sprungit runt på gymnastiken och känt mig som en klumpeduns utan kroppskontroll (trots att innebandy är roligt).
Ikväll har jag planerat inför Kids Action Night som är på lördag. Sen har jag också hjälpt Florian lite med hans So arbete. Stackarn, han råkade radera allt han skrivit under hela kvällen. Bom bom på han.

Godnatt allihop, nu är det sova som gäller! kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0