Sommarnostalgi

Sådana här, slöa, muliga och tråkiga vinterdagar kan man verkligen börja längta tillbaka till sommaren, solen och friheten. Allsång på skansen, hytta, cykelsemester, läger och känslan av att bara vara.


En fantastisk dag! Jag bara älskar allsång :)

Vilket solsken det var den dagen!

Åååh vad jag saknar den här dagen!!

Haha, Elisabeth, Hanna och Babsan :D

Somrig Victoria i Kungsträdgården =D

Åh vad jag saknar dig Hanna! Det där var verkligen en mysig dag!

Sommar med dig!!!

Jag blev faktiskt ganska brun i sommmar

Vad härligt vi hade det på cykelsemestern! Florian och Josef

Ett äkta lodisgäng!

Det var verkligen en underbar dag mamma!

ÄlsklingsMaria och jag på en brygga i somras

Hytta i mitt hjärta <3

Hytta med kusinerna <3333333


Åh, jag skulle kunna lägga upp hur mycket härliga, somriga, nostalgska bilder som helst, men nu får det räcka. Förresten har jag väl redan lagt upp typ hur många som helst. Hoppas det går att publicera det här :S
Min sommar var i vilket fall som helst bäst och jag längtar till nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0