Lite slöa dagar

Idag är en såndär lite smått halv oglad dag. Vet inte riktigt varför. Kanske är det vädret. Blev  ganska ledsen när snön försvann. Det är ingen mening med vinter utan snö. Men trots brist på snö blir det snart jul. Så idag har jag satt upp lite adventsljusstakar. Nu ser det mycket mysigare ut är hemma. Hurra för ljus!
Ikväll ska jag på möte på Arken. Det blir nog bra för lilla halv oglada mig. Igår var jag på ungdomsgård men det var inge mysigt. Ljudnivån var så hög att man knappt hörde vad man själv sa och att höra vad de andra sa var det bara att glömma. Sjuorna har börjat gå dit och däribland finns en del killar som gärna skriker och stojar ganska mycket. Sen består ju lokalerna i princip av betong vilket gör att det ekar och gnisslar en hel del. Men jag träffade en del mysigt folk iallafall. Victoria N och Gabriella till exempel. Kram på dem :)

Fick för mig att lägga upp två konstiga bilder, en på min näsa och en på mina läppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0