Söndag-Lördag

Många dagar har gått utan skriv. Men nu skriver jag fast jag är så trött att sängen börjat ropa på mig. Jag kan starta med att säga att konfirmationsdagen var en av de bästa dagar i mitt liv. Helt obeskrivlig. Och bara så ni vet, jag tror på, litar på och börjar lära känna Jesus. Det är jag så glad över!
MIn familj är helt fantastisk. Jag älskar de som mycket att det nästa gör ont. Jag var på väg att sprängas av kärlek till dom under konfirmationsfesten. Det blir bara dumt om jag ska föräka beskriva den dagen och min familj här. Det var bara kärlek, kärlek och ännu mera kärlek och kärlek går inte att beskriva.

Resten av veckan har vart rätt skön. Skolan är lugn, får ofta gå hem tidigare för att jag är klar med allt. Det var en sådan befrielse att lämna in hemkunskapsarbetet i torsdags. Nu är jag hundra procent läxfri helt till nian. Skönt. Jag fick MVG på arbetet också. Wow, kände jag då. Har kämpat så otroligt mycket med det så det kändes bra att få en så god lön.

Igår var jag i stan och shoppade. Men jag fick som vanligt ont i huvudet och fötterna och ryggen och axlarna. Usch för shopping. Jag tycker om att handla kläder men inte att gå runt i affärer med dålig luft med en tung ryggsäck på ryggen och vela och bara vilja doppa huvudet i närmaste fontän. Nää blä. Det var skönt att få komma ut till fria lillsjön senare och ta årets första dopp. Vi hade en väldigt trevlig kväll, när vi väl kom hem från blä-å-usch stan. Och jag fick användning av de nya badshortsen jag hade köpt i en av drottninggatans varma, överbefolkade och dåligt ventilierade affär.

Idag har köpt en cykel men jag får den inte förns på måndag. Och jag har badat. Och solat. Och grillat. Och umgåtts på en solig klippa. Jag helt enkelt levt min dag somrigt. Mycket välbehagande.

Godnatt folkens!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, det var otroligt roligt i Lillsjön faktiskt, om det var det nu menade, jag var ju där liksom. Och snygg bikini hade du oxå;) det här skall vi göra om alltså! Kramar!

2008-06-02 @ 21:19:10
URL: http://luppakorva.blogg.se
Postat av: Anonym

Yees det ska vi verkligen! Jag hade jättekul. skönt var det i vattnet också. Bikinin har jag fått av Charlotte :) Hon har bra smak

2008-06-02 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0