Senaste dagarna

Mina dagar består nu för tiden av skola. Först gå i skolan, sedan komma hem, sätta sig vid datorn och leta runt på Ikeas hemsida för att få klart det där #%/&6#" hemkunskapsarbetet nån gång!! Jag kommer nån stans för varje dag. har köpt nästan alla saker nu. Har "bara" renoveringen kvar...

Men igår tog jag en brejk. Åkte till kyrkan där Vidar och Sandra har startat en uuuurmyyysig grupp. Typ hemgrupp eller ja, vet inte vad jag ska kalla det. Vi umgås, ber och pratar om livets seriösa delar. Det var väldigt bra för mig att gå dit. Fick tömma ur mig en massa tvivel utan att de fördömde mig och det var så otroligt skönt! Sedan uppmuntrade de mig utan krav och jag kände att jag vill nog prova på Jesus igen. Och det har jag gjort. I morse tog jag en lång stund där jag bara pratade lite med honom och det kändes så bra! Är fortfarande lycklig av mötet jag fick med honom.
Efter Vidar och Sandras lilla samling var det ungdomsgård men inga var där förutom Elisabeth, HIlda, Emma och jag så jag lät Elisabeth förhöra mig på franskan medan HIlda målade och Emma fixade fram lite "läxmys". Salta pinnar och chokladkex är aldrig fel när man håller på att drunkna i läxor.

Nu får jag ta å komma igång med hemkunskapen. Ska rixa lite grejer innan Christoffer ringer, han ska hjälpa mig med renoveringen. Tänk vad bra storebröder kan vara!

Kram på eder allihopa. Jag ska fixa laoyaten snart, så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0